{ads}

HIDE

Viimased

latest

Tassikoogid

Kiirelt ja kuumalt. Ek siis avastasin enda jaoks ühel hilisel öötunnil tassikoogi. Mina tegin ühest portsust kaks suuremat tassi aga erinev...

Kiirelt ja kuumalt. Ek siis avastasin enda jaoks ühel hilisel öötunnil tassikoogi.
Mina tegin ühest portsust kaks suuremat tassi aga erineva maitsega kooki.Sina võid teha täiskoguse omale meeldivat maitset (mulle meeldis kakao oma lõpuks rohkem)

Å okolaadi tassikook (terve kogus- kahele suurele tassile, kolmele pisemale)
(retsept mitmest netisleitavast kokku pandud)

3sl.jahu
2,5sl.suhkrut
2sl.jogurtit (häda korral sobib ka piim aga jogurt jäi palju mahlasem)
2sl.õli
2tl kakaod (+1tl kakaojoogipulbrit pehmema maitse jaoks)
1muna
1tl. küpsetuspulbrit
näpu otsaga soola


Sega kuivained omavahel ja lisa ülejäänud ained. Sega ühtlaseks (mina tegin seda ühes tassidest) ja jaga võrdselt kahte/kolme tassi (olenevalt sinu tassi suurusest- kerkib vähemalt poole jagu). Pista uuni 800*C juures 2,5 minutit.
*Vihje- väga kõrge tass tahtis kauem küpsemist (ülemine ahju lae lähedal osa oli pehme) ja madal tass sai valmis 2 minutiga.
*Vihje2- üleküpsetamisel muutub kuivaks, õigel küpsetamisel päris hea mahlane. Alguses las jääb pigem pehme, kuivab tahedamaks nagunii.
*Edasiarendusena peaks hakkama veel niiskemate koogiretseptidega proovima uunis tassis tegemist.Hea kiire võtta kui külad sisse hüppavad.

Mina tegin siis nii.
Segasin täiskoguse järgi kokku jahu, suhkru, küpsetuspulbri, soola, õli, muna ja jogurti. Siis jagasin kaheks. Ühte osasse lisasin 1 kuhjaga tl. kakaod. Teise lisasin 1sl.kookoshelbeid , mõned tilgad sidrunihapet (oleks võinud isegi julgemalt panna) ja vaniljesuhkrut.
Tassid uuni.

Jäi minu maitsele veidi kuiv aga muidu hea.